View Single Post
(#1 (permalink))
Old
ShinichiHara (Offline)
New to JF
 
Posts: 1
Join Date: Jul 2007
Location: Frankfurt(M) in Germany / Deutschland
Send a message via MSN to ShinichiHara Send a message via Yahoo to ShinichiHara
Auf der Suche nach Deutsch-sprechenden Freunden in Frankfurt(M) - 07-18-2007, 12:17 PM

Hallo ich heiße Shinichi Hara (27, männlich) und gebürtig aus Tokio.
Zurzeit mache ich DSH-Prüfungen an Universität Siegen aber ziehe am Ende August 2007 nach Frankfurt(M) um, weil ich dort eine Arbeit gefunden habe. Es wäre schon, wenn du in der Stadt oder der Nähe Frankfurt(M) wohnst. Ich bin immer von der deutschen Kultur, Sprache und besonderes von Frauen fasziniert worden. Da ich noch meine Deutschkentnisse verbessern möchte, suche ich nette deutsche Freunden zum Treffen, Sprachaustausch u.s.w. Neugierig? Dann bitte melde dich!

Hello. My name is Shinichi Hara and am from Tokyo. I was always fascinated by German culture, language and, last but not least, ladies. I am currently taking DSH-Examination at University of Siegen but move to Frankfurt(M) at the end of Summer 2007. It would be very nice if you live in or in the vicinity of Frankfurt(M) because I start working there at the beginning of September. I am looking for German friends in order to improve my German language skills or just for having fun.
Interested! Then you can get in touoch with me!

Meine Website / My Website
www.myspace.com/147504253

Bis dahin / talk to you later!
Shinichi Hara
Reply With Quote