View Single Post
(#1 (permalink))
Old
LisaJD (Offline)
New to JF

Check for mistakes in GCSE practice essay? :) - 06-21-2011, 11:02 AM

Hello!
I would be very grateful if you could check this (Rather long :/ sorry) piece of text for mistakes! Please don't suggest any new kanji that I haven't used unless you know they are relevant to GCSE students. Thank you very much!

先週、朝ご飯を食べて、ロンドンに行きました。
電車でのって一時間かかりました。
ロンドンの駅はとてもにぎやかでうるさいでした。
ロンドンは本当にすごいです。はくぶつ館に行ったり、 買物をしたりです。
じゃ、たくさんすることができます。
家族とびじゅつ館に行きました。
ほんやふくしょくてんも行きました。
私は赤いドレスを二ちゃく買いましたが、母はくつも買 いました。
けれでも、レストランは一ばん好きでした、食べ物が大 好きですから!
昼ご飯あとで、家に帰りました。
ロンドンに帰るつもりです。楽しかったと思います。
けど、ケンブリジも行きたいです。
多分来月友だちとロンドンに行きます。さらに天気は本 当に良かったです!
Reply With Quote