![]() |
|
|
||||
|
05-08-2008, 09:12 PM
Libra- MUCC
this is Bill ![]() ![]() Ich liebe dich yes, that's right, TH lyrics, in my sig Und wenn ich nicht mehr kann, denk'ich daran Irgendwann laufen wir zusammen Weil uns einfach nichts mehr halten kann Durch den monsun hide... always in my heart. I love you.... my pink spider.... My one wish is to meet Kyo. seriously. |
|
||||
|
05-08-2008, 09:21 PM
Alice Nine - Eraser
but it changed to INXS - Need You Tonight I know, I am a geek. I listen to INXS. Lol. うたかた
Beauty & Stupid... Ah-ha-ha! CLAIMED: Isshi (Kagrra) Anza (Head Phones President) Daishi (Psycho le Cemu) Aya (Psycho le Cemu) ![]() Shattered Kingdom - A BSSM RPG |
|
||||
|
05-08-2008, 09:25 PM
I used to listen to them. Sad about Michael.
Yellow Beauty- LM.C this is Bill ![]() ![]() Ich liebe dich yes, that's right, TH lyrics, in my sig Und wenn ich nicht mehr kann, denk'ich daran Irgendwann laufen wir zusammen Weil uns einfach nichts mehr halten kann Durch den monsun hide... always in my heart. I love you.... my pink spider.... My one wish is to meet Kyo. seriously. |
|
||||
|
05-08-2008, 09:29 PM
dot hack sign the ending
linkin park disturbed U2 gummy bear song fly leaf and other stuff |
|
||||
|
05-08-2008, 09:36 PM
Mazohyst of Decadence- Diru
this is Bill ![]() ![]() Ich liebe dich yes, that's right, TH lyrics, in my sig Und wenn ich nicht mehr kann, denk'ich daran Irgendwann laufen wir zusammen Weil uns einfach nichts mehr halten kann Durch den monsun hide... always in my heart. I love you.... my pink spider.... My one wish is to meet Kyo. seriously. |
|
||||
|
05-08-2008, 10:10 PM
Jarring Fly- Girugamesh
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|