![]() |
|
|
||||
|
04-11-2008, 02:20 PM
Not at all. X'D Go give it a shot.
NanteNa; 'No, I only eat the yellow ones cause I favor the Asians and am a racist like that.' <3
![]() Younho <3 • Key & Taemin • YeSung & Heechul • Maya Gackto • Aki & Mao • Aoi & Kai • Jui • Yuusuke • Gou • Lee JunKi 너무 유치해<3 |
|
||||
|
04-11-2008, 02:37 PM
Okayyyyy Danish; here I comeeee!!
Jeg kan starte. *mwahah* Jeg er Nan (kælenavn) fra Fjerritslev Nordjylland I will start. *mwahahaah* (<-- that was easy lol) I am Nan (no idea) from Fjerritslev Nordjylland (*unsure how this is pronounced*xD) Super spændende. Bor i en lille lorteby tæt på Fjerritslev, som må betyde jeg ikke rigtig bor der. Very interesting. But I won a little lottery (lmao) there at Fjerritslev, so I'ma betray you like right to the border xDDDD Men ja.. Skræm. O_O; Det siger lidt. But I.... scream. O_O; A lead singer. Anyway, så ville det være ganske frådern hvis folk gad lette røven herind og snakke lidt med hinanden. Anyway, *totally clueless to what follows* o.Ô Something about a snake being hidden in a village...? lol Probably not but hey the ø-letter looks cool xD! I wish we had that one xD!Lyder bare mega griner, ikke sandt? -_-'' Eller noget. Snak nu bare ffs! X'D ... Eller no get = She doesn't get it? Snak nu bare ffs = have a Final Fantasy snack...? *runsssss away from thread*What are the young people of today coming to?
If anything. [dormio ergo sum] |
|
||||
|
04-11-2008, 02:49 PM
HAHAHAHAHHHA! X'D OMG! That was SOOOO cute<33 *huggles* Srsly. most of it was DEADLY wrong. XD But that's the most adorable try of translation I have ever seen. X'D
NanteNa; 'No, I only eat the yellow ones cause I favor the Asians and am a racist like that.' <3
![]() Younho <3 • Key & Taemin • YeSung & Heechul • Maya Gackto • Aki & Mao • Aoi & Kai • Jui • Yuusuke • Gou • Lee JunKi 너무 유치해<3 |
|
|||
|
引用:
Jeg kan starte. *mwahah* Jeg er Nan Finaly i can start *mwahah* Im Nan (easy lol) *no idea what that was...* From Fjerritslev The nord of Denmark?*XD* Bor i en lille lorteby tæt på Fjerritslev, som må betyde jeg ikke rigtig bor der. When i woke up i won the lottery?*XD* In the part of Fjerritslev. Though i don't tell how much i won?*x3* Men ja.. Skræm. O_O; Det siger lidt. Well yes. I screamed. The singer died? *LMAO* Anyway, så ville det være ganske frådern hvis folk gad lette røven herind og snakke lidt med hinanden. X'D Anyway today in the village people stared at me cause i had a snake in my hands?.. Lyder bare mega griner, ikke sandt? -_-'' Eller noget. Snak nu bare ffs! X'D Do you know now what i mean? After telling this thanks?:P Lol i suck at translating XD |
|
||||
|
04-11-2008, 03:05 PM
omg. XD U guys kinda suck. Want me to translate?
Her we go; Jeg kan starte. *mwahah* Jeg er Nan (kælenavn) fra Fjerritslev Nordjylland. I can start out. *mwahah* I'm Nan (nickname) from Fjerritslev, Northern Jutland. O_O; Super spændende. O_O; Super exciting. Bor i en lille lorteby tæt på Fjerritslev, som må betyde jeg ikke rigtig bor der. I live in a tiny crap-town near Fjerritslev, meaning I don't really live there. X'D Men ja.. Skræm. O_O; Det siger lidt. X'D But yes.. Skræm O_O; That says a little. In danish 'Skræm' means 'scare'. Referring to the name of the town, which is 'Skræm'. Anyway, så ville det være ganske frådern hvis folk gad lette røven herind og snakke lidt med hinanden. X'D Anyway, so it would be pretty delicious if people would move their asses inhere and speak a bit to one another. X'D 'frådern' is a word that usually is used when talking about delicious food. Lyder bare mega griner, ikke sandt? -_-'' Just sounds totally awesome, doesn't it? -_-'' 'griner' is kinda like saying.. laugher, in english. O_O Makes no sense in english tho. It's slang, obviously. X'D Eller noget. Snak nu bare ffs! X'D Or something. Just go talk now ffs! X'D ffs = for fucks sake. Not talking any Final Fantasy here : P NanteNa; 'No, I only eat the yellow ones cause I favor the Asians and am a racist like that.' <3
|
|||
|
04-11-2008, 03:06 PM
XD
Ano Nan XD It was my first try thou to translate danish o_O ='3. XD |
|
||||
|
04-11-2008, 03:07 PM
Hahah! X'D It was very good for a beginner. I guess. X'D
Cute, I'd say. : P NanteNa; 'No, I only eat the yellow ones cause I favor the Asians and am a racist like that.' <3
|
|||
|
04-11-2008, 03:09 PM
Me ish not cute!
*pouts* x3 Thou it made me kind off laugh when i read back LOL XD |