![]() |
|
|
||||
|
04-25-2008, 08:06 PM
well, let's hope it shows there too then!!
this is Bill ![]() ![]() Ich liebe dich yes, that's right, TH lyrics, in my sig Und wenn ich nicht mehr kann, denk'ich daran Irgendwann laufen wir zusammen Weil uns einfach nichts mehr halten kann Durch den monsun hide... always in my heart. I love you.... my pink spider.... My one wish is to meet Kyo. seriously. |
|
||||
|
04-25-2008, 08:14 PM
if they dont show.. I will kick them in ass ://
or I will come over US for a day to watch the movies XD -sarcastic- ![]() ☆ My Jeong, Hikaru, Sakae, Juka, Narumi, Satsuki, Rubii, Yuji, Jun ☆ ☆ Claimer,ajsnoopy ☆ Claim,Miyavifan ☆
|
|
||||
|
04-25-2008, 08:19 PM
oh no....
huh... well, if you did that... you could always stay at my place... we could see it together, even. this is Bill ![]() ![]() Ich liebe dich yes, that's right, TH lyrics, in my sig Und wenn ich nicht mehr kann, denk'ich daran Irgendwann laufen wir zusammen Weil uns einfach nichts mehr halten kann Durch den monsun hide... always in my heart. I love you.... my pink spider.... My one wish is to meet Kyo. seriously. |
|
||||
|
04-25-2008, 08:34 PM
it will hurt lol XDD
ooow domoarigatogozaimasu!!! *hugs* def!! it would be sooo fun to watch with you!! ^_^ *dreams= yokatta!* XD i wish! i wish! ![]() ☆ My Jeong, Hikaru, Sakae, Juka, Narumi, Satsuki, Rubii, Yuji, Jun ☆ ☆ Claimer,ajsnoopy ☆ Claim,Miyavifan ☆
|
|
||||
|
04-25-2008, 08:42 PM
I believe it will!! lol....
yah, it would... *dreams too* ah, well... I just hope they'll show it where you live. this is Bill ![]() ![]() Ich liebe dich yes, that's right, TH lyrics, in my sig Und wenn ich nicht mehr kann, denk'ich daran Irgendwann laufen wir zusammen Weil uns einfach nichts mehr halten kann Durch den monsun hide... always in my heart. I love you.... my pink spider.... My one wish is to meet Kyo. seriously. |
|
||||
|
04-25-2008, 08:45 PM
Maybe I ask it to... some company.. which is responsible for these?? maybe?
I will check it out later! yes def *fingers crossed* ![]() ☆ My Jeong, Hikaru, Sakae, Juka, Narumi, Satsuki, Rubii, Yuji, Jun ☆ ☆ Claimer,ajsnoopy ☆ Claim,Miyavifan ☆
|
|
||||
|
04-25-2008, 09:06 PM
good idea!!
*crosses fingers for you* this is Bill ![]() ![]() Ich liebe dich yes, that's right, TH lyrics, in my sig Und wenn ich nicht mehr kann, denk'ich daran Irgendwann laufen wir zusammen Weil uns einfach nichts mehr halten kann Durch den monsun hide... always in my heart. I love you.... my pink spider.... My one wish is to meet Kyo. seriously. |
|
||||
|
04-25-2008, 09:16 PM
you're welcome!!
![]() *hugs back* this is Bill ![]() ![]() Ich liebe dich yes, that's right, TH lyrics, in my sig Und wenn ich nicht mehr kann, denk'ich daran Irgendwann laufen wir zusammen Weil uns einfach nichts mehr halten kann Durch den monsun hide... always in my heart. I love you.... my pink spider.... My one wish is to meet Kyo. seriously. |
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|