JapanForum.com  


Reply
 
LinkBack Thread Tools
(#11 (permalink))
Old
LolitaLover's Avatar
LolitaLover (Offline)
JF Old Timer
 
Posts: 140
Join Date: Feb 2008
Location: Aus i should be in U.S [Illinois] though lol. ;D
Send a message via MSN to LolitaLover
02-25-2008, 02:53 AM

yeah but i cant find that in any store online do you know any other links that have stuff like that?
Reply With Quote
(#12 (permalink))
Old
Juno's Avatar
Juno (Offline)
JF Old Timer
 
Posts: 129
Join Date: Feb 2008
Location: U.S [Illinois] i should be in Aus though lol. ;D
Send a message via AIM to Juno Send a message via MSN to Juno
03-02-2008, 11:59 PM

This might have what your looking for.

Click here
^ thats prob the best one


Christopher McCandless: I'm Supertramp.
[looks at apple]
And you're super apple!

MY FAMILY:
I only know i belong where you are: LolitaLover!
Little Brother:Auran!
Little Sister:Joanna!
Crazy Little Sister:LuLu!
Twin Sister:ItalianLeather!
The Crazy Maid:Kiyuga!
The Naughty Lil Sister:xtine!
Reply With Quote
(#13 (permalink))
Old
Jessica91's Avatar
Jessica91 (Offline)
Secrets should be kept...
 
Posts: 59
Join Date: Oct 2007
Location: England and thats all you need to know
04-11-2008, 02:43 PM

Doc martins maybe? Should look alright...


Jessicaxo

Reply With Quote
(#14 (permalink))
Old
Ryumaru's Avatar
Ryumaru (Offline)
New to JF
 
Posts: 3
Join Date: Jan 2008
Location: Northampton, England
Send a message via AIM to Ryumaru Send a message via MSN to Ryumaru
Opinions on a piercing? - 04-20-2008, 02:16 PM

So, finally decided to push the boat out and start my long overdue trying out of vkei. =) And one of the things I wanted was a piercing in the style of Miyavi. But, I'm not sure how it suits me (one minute I think it's hot, next minute I don't... eh. I think this fake one is too big for me)

So, opinions guys?





"Don't say things like 'I can't laugh' or 'I hate people'. Don't give up on living!" - UVERworld, 'D-technolife'
Reply With Quote
(#15 (permalink))
Old
yuujirou's Avatar
yuujirou (Offline)
Busier Than Shinjuku Station
 
Posts: 1,648
Join Date: Feb 2008
Location: Houston, Texas
Send a message via AIM to yuujirou
04-20-2008, 03:19 PM

Quote:
Originally Posted by Tenchu View Post
Well, unlike a tattoo you can remove it if you dont suit it or grow out of it or whatever. But if you are short on cash I could see why you might want to pay it special attention.

Personally, I am not into peircings. Peircings and boxing dont mix, even if I did like the style.

Well, I can only say, dont do something you are not entirely sure of. It might be a waste of muny. Just think about it for a while, and then decide. It might seem like you need to rush these things, but if it is really worth doing then the wait will be worthwhile.

Also, consider if you feel comfortable in the image in all situations. If you feel shy going in public with certain clothes or new peircings then it might be because it is not really you and you are trying to hard. Make sure you are comfortable...
hehe x]
piercings and boxing???

try dangling earrings and freerunning >.<''''



In the shadows beneath the trees he waits.
In the darkness under the moon he plots
In the silence of the night he kills.
Reply With Quote
(#16 (permalink))
Old
Pjok's Avatar
Pjok (Offline)
is a 17 yr old now xD¨
 
Posts: 356
Join Date: Jan 2008
Location: The world made by ME.. C:
Send a message via MSN to Pjok Send a message via Yahoo to Pjok
04-20-2008, 03:26 PM

I think tenchu is right but i also think it suits you. if you really want it why don't do it, i can't cuz of my mom and education.. but if youre sure about it then do it.. cuz it do grow back together again if you regret..

Haha, lool, Yuuji.. good combination.. but yh theyre annoying when you run..


JF Family
SØPPEL
Proud member of the Vampire Clan
Claimed by me:
Ban (Lolita23q)
My adorable family knows who they are, <33

Koaku. Koaku. I'm never gonna admit such a big fat and ugly lie and you can't make me do it no matter what you say or what you write in your sig. Sry but i'm kinda really stubborn... ^^v
Reply With Quote
(#17 (permalink))
Old
Drend's Avatar
Drend (Offline)
The Unfortunate Otaku
 
Posts: 214
Join Date: Dec 2007
Location: Galveston, Texas
04-20-2008, 04:31 PM

Quote:
Originally Posted by yuujirou View Post
hehe x]
piercings and boxing???

try dangling earrings and freerunning >.<''''
OUCH X__X I just imagined running or making a jump and getting hooked on something x___x


Reply With Quote
(#18 (permalink))
Old
yuujirou's Avatar
yuujirou (Offline)
Busier Than Shinjuku Station
 
Posts: 1,648
Join Date: Feb 2008
Location: Houston, Texas
Send a message via AIM to yuujirou
04-20-2008, 04:31 PM

Quote:
Originally Posted by Pjok View Post
I think tenchu is right but i also think it suits you. if you really want it why don't do it, i can't cuz of my mom and education.. but if youre sure about it then do it.. cuz it do grow back together again if you regret..

Haha, lool, Yuuji.. good combination.. but yh theyre annoying when you run..
kyuu x]
running ish no problem~
it's when this one starts doing the tricks
(arials, jumping off rooftops, etc. thats when it gets annoying/hurting ;_



In the shadows beneath the trees he waits.
In the darkness under the moon he plots
In the silence of the night he kills.
Reply With Quote
(#19 (permalink))
Old
Pjok's Avatar
Pjok (Offline)
is a 17 yr old now xD¨
 
Posts: 356
Join Date: Jan 2008
Location: The world made by ME.. C:
Send a message via MSN to Pjok Send a message via Yahoo to Pjok
04-20-2008, 04:37 PM

well if your bg dangling earrings were as big and round as mine, and as heavy it would hurt, and it does..

drend... lol


JF Family
SØPPEL
Proud member of the Vampire Clan
Claimed by me:
Ban (Lolita23q)
My adorable family knows who they are, <33

Koaku. Koaku. I'm never gonna admit such a big fat and ugly lie and you can't make me do it no matter what you say or what you write in your sig. Sry but i'm kinda really stubborn... ^^v
Reply With Quote
(#20 (permalink))
Old
EveV's Avatar
EveV (Offline)
Flee from hate.
 
Posts: 626
Join Date: Jan 2008
Location: Texas
Send a message via MSN to EveV Send a message via Yahoo to EveV
04-20-2008, 05:07 PM

I think lip piercings are really tacky x.x
But at least in that pic you seem to pull it off.
I have 4 ear piercings, a nose piercing and an industrial and my belly button pierced <<
I love piercings : )
I gave myself all those piercings except for the industrial my brother did it.

Yayyyy piercing fun yayyy.



"The sky is cryin...
Can't you see the tears roll down the street?"
- Stevie Ray Vaughan
Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On




Copyright 2003-2006 Virtual Japan.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.0.0 RC6